Trendy w projektowaniu opakowań 2012

Przedstawiamy aktualne trendy w projektowaniu opakowań. Mamy nadzieję, że przedstawione projekty Was zainspirują. Ile produktów mijasz każdego dnia, ile z nich zapamiętujesz, po ile z nich sięgasz, a ile skłoni Cię do zakupu? Jak stanowią  wyniki licznych analiz marketingowych dobry projekt opakowania reklamowego to bardzo często główny powód, dla którego klient sięga po produkt.

Nowa marka lodów, na rynku amerykańskim.

Marka oferuje wysokiej jakości lody i sorbety z mleka koziego. Mleko kozie jest uważane jako ekologiczne (o naturalnie niskiej zawartości tłuszczu) alternatywa dla mleka krowiego. Obowiązek marek do zrównoważonego rozwoju przejawia się całkowitym recyklingiem opakowań.

Opakowanie na sałatki

Opakowanie na wędliny

Opakowanie na kosmetyki znanej marki.

Etykieta na wino

Od narodzin tego wina w roku 2001, tożsamość tego produktu jest odnawiana co roku przez budowę konkretnej i zróżnicowanej kolekcji, pozornie sprzeczne, który przedstawia zagadnienia i zachowuje logikę całości. Tylko 2500 butelek jest produkowane każdego roku, głównym celem jest postawienie tego produkt jako szczególnego i przyciąganie  uwagi. Mimo to jest to bardzo stara winnica i metody uprawy winorośli są rzemieślnicze, ludzie za to młodzi i odważni.

Kolejna etykieta na wino, tym razem przeźroczysta