identyfikacja wizualna

Kolekcja 110 nowoczesnych logotypów – inspiracje

Logotyp jest formą graficzną będącą interpretacją brzmienia nazwy i jednoznacznie identyfikującą markę, firmę, agencję, organizację, produkt, usługę, przedsięwzięcie, imprezę oraz każdy inny rodzaj aktywności gospodarczej lub społecznej. Podstawowym zadaniem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danego podmiotu od konkurencji. Logotypy często rejestrowane są, jako znaki towarowe.

Logotyp może składać się z:

– Samego symbolu graficznego (godła), symbolu i nazwy lub samej nazwy (ponadto może zawierać inne elementy, dla przykładu slogan). Wówczas jako skrótu często używa się pojęcia logo.

– Tylko i wyłącznie samej nazwy i być tym samym literniczą częścią znaku firmowego/towarowego.

Przedstawiamy kolekcje 110 nowoczesnych i kreatywnych logotypów.

 

Kolekcja 110 nowoczesnych logotypów – inspiracje
Do góry